Een natuurlijke verbinding
Een natuurlijke verbinding
Klachten & Retour beleid.
KLACHTEN:
Wij willen het beste voor iedereen en zijn erg blij met jouw betrokkenheid en zeer benieuwd naar jouw mening. Zie je een verbeterpunt, neem dan contact met ons op via de mail of contactformulier. Verbeterpunten kunnen te maken hebben met het product zelf, maar ook met de procedure van bestellen, betalen en distributie.
Wij streven ernaar om jou een goed product en service te leveren, echter kan het natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent met het resultaat op wat voor gebied dan ook. Laat u ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we je tegemoet kunnen komen en we er samen voor kunnen zorgen dat dit in de toekomst beter zal verlopen.
Onze gegevens:
BOER & VOEDSEL | WEBFACTOR-E BV
Correspondentie adres.
Beukenlaan 17
3741 BN Baarn
KvK 68638000
BTW 857529997B01
Bank NL18INGB0007741654
hallo@boerenvoedsel.nl
Wij zullen jouw klacht z.s.m. (uiterlijk binnen 14 dagen) na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
RETOUR BELEID:
Alle versproducten kunnen i.v.m. hygienisch oogpunt niet worden geretourneerd.
Indien er producten van jouw besteling bijzitten die kwalitatief niet goed zijn, dan vergoeden wij deze producten d.m.v. een refund in de vorm van een tegoedbon die je via de mail ontvangt of via store credits in jouw account. Deze tegoeden en credtis zijn onberkt geldig, echter éénmalig en met meerdere tegelijk te bruiken tijdens het afrekenproces van een volgende bestelling.
Om deze tegoeden en of credits te ontvangen dien je jouw ontvangen bestelling te controleren op versheid en kwaliteit en bij klachten dit via hallo@boerenvoedsel.nl te melden met een foto. (binnen 24 uur)